понеделник, 7 октомври 2013 г.

Да срещнеш Уилям Фичнър в центъра на София!
23.09.2013

Разхождам се по Екзарх Йосиф с една посока - посещение на бившите колеги от "Мениджър". Времето е слънчево, но духат всички възможни ветрове, които на това място (до Дома на киното) сякаш си правят дневната среща. 
Така весела, обрулена, сякаш току-що слизаща от кабриолет след буйно шофиране на магистралата, а всъщност вървяла по "Княз Ал. Дондуков" забелязвам кинаджийски тирове, осветление, хора, движение и динамика в паркинга западно от посочената сграда (символично). Естествено като всеки българин започнах да свиквам страната ни да е една приятна, подходяща и много икономична дестинация за много филми, включително и големи холивудски продукции. Докато се опитвах да си спомня за кого бях чула, че е на територията ни,.....лек бегъл поглед към паркинга открои човек, силно приличащ на любимия ми образ от сериала "Бягство от затвора" (Prison break), излъчван преди време по българска телевизия. Ах, колко интересно. Забавих крачка, даже спрях, за да се убедя, че съм права и изненадата сама излезе и застана на 2 метра от мен. Поглеждам един слънчев и усмихнат "Agent Mahone", и нали умея да изговарям изключително големи количества думи за сравнително кратко време, успях смело да го поздравя с "Добре дошъл в България", междувременно да му подам ръка и да кажа с поклоннически блясък в очите "You are a great actor! Have a nice stay here". След неговото приятно "Thank you", се оказа, че заобиколен от две девойки от Ню Бояна Филмс, тръгна в посоката, към която се сетих, че съм тръгнала, а именно колегите от списанието. Вървях 2 минути след тях или по-скоро те вървяха пред мен, влезнаха в безистена преди кръстовището на "Мария Луиза" и "Екзарх Йосиф", а аз с треперещи крака и голяма радост в душата бързо се запътих да споделям.
Още усещах топлината на ръката на "агента" и както става ясно не се сещах изобщо за името на актьора, който преди няколко години ме впечатли с играта си в споменатия сериал влетях в редакцията и почти се разкрещях, разказвайки на пърия човек, който видях. Оказа се, че всички са запомнили сериала с главния герой (Добрият-лош), а аз с друг не по-малко главен (Лошият-добър).
Малко по-късно се допитах да любимите си Гугъл, ФБ, за да си изясня малко фактология.
Уилям Фичнер - трудно запомнящо се име.
Както каза приятелка в коментара си във ФБ (нямаше как да не споделя кого съм видяла)."Olga Mihailova Супер. Той е един от т.нар. от мен разпознаваеми актьори, чието име рядко някой знае."
Обикновено, когато идва холивудска звезда, медийните глашатаи огласяват селото.
Обаче, сега не бях чуал нищо по темата.
И ето ме мен, "Дора - изследователката".
Открих след известно търсене причината за присъствието на Уилям Фичнър - Crossing lines - сезон 2, начало - България.
Имам още много неща да ви разкажа, но ще се радвам някога да мога да интервюирам този уникален "Character Actor" и изключително позитивен човек.




Няма коментари:

Публикуване на коментар